josefindanielsson

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Josefin Danielsson - 16 februari 2010 13:25

INTERNET SHOPAHOLIC....

 

 Fast inte riktigt.. Men försöka duger haha. Man går in på en sida, lägger en massa kläder och annat i shoppingbagen och när det väl kommer till kritan att betala, så får man dåligt samvete för att man inte har råd. Om man ändå vore rik!

SÅ NU är jag riktigt shopping sugen. Ska bli sååå roligt att åka till birsta nu till lönen :)

Ska också införskaffa oss en våg.. mindre kul kanske. haha men upp i vikt ska man ju såattee det ska bli roligt att se vad man har lyckats med för siffra..

 

Känner mig jäkligt död idag i kroppen, men ett besök på relaxen vore ändå inte helt fel.

 

Nu ska jag ta mig ett glas is vatten och försöka komma på vad man ska göra. trist att bara sitta ändå.

 

 

    Kan inte få nog av dom

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards