josefindanielsson

Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Josefin Danielsson - 10 februari 2010 19:50

Till att få gå på ultraljudet i slutet av februari =) Kommer bli heelt underbart att få se och höra!

-har ioförsig fått ett preliminärt förlossningsdatum den 5 Augusti, men kommer bli ännu mer pirrigt att få höra ett säkert datum och exakt vilken vecka man är i nu=)

 

På  tal om graviditet.

Jag är så otroligt lättad och glad över att jag inte haft något illamående under dom här veckorna. Men allt kommer man inte undan!

1. Har blivit ett riktigt matvrak! (tur att min älskling är bäst på att laga mat, OCH gillar det)

 

2. Dom där humörsvängningarna man får då och då.. Men sånt får man ta, eller som Robins pappa kom med förslag. "Blir hon butter, köp en chokladkaka så blir allt bra"

-TRUE TRUE :D aldrig fel.


3. Tänk att det kan gå nästan en hel toarulle varje dag, haha! Jag menar, hur kissnödig kan man bli egentligen? =) För mig trycker det på mest hela tiden. Jobbigast såklart när man ska sova, för då blir det nästan att gå på toa 2 ggr innan man somnar, eller mitt i natten! Men alltid roligt att se att Robin gillar det!!


Annars då..

Idag har jag varit och lunchat med Ana på Pause, var så länge sen jag träffade henne och som jag har saknat! http://anavasquez.blogg.se

Sen blev det en promenad till Linda och Patrik på födelsedags-SMÖRGÅSTÅRTA <3, riktigt muumsig!!


Nu ligger man här hemma i soffan i Robins t-shirt, väntar på att boobbin ska komma hem från jobbet, så man kan få lite mys och andra avenyn, höhö!


Vi ska ta kort på den växande magen nu varje vecka, men har inte blivit så många kort än, men den är inte så stor ännu, men det börjar synas!


                                              


ciao!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards